Tuesday 20 December 2011

c0meback sch0ol for 2012...

Assalamuailakum...

dah tak lame dah nax bukak SEKOLAH balek hump....
puas cuti ni ''very tired'' hehe biase la kenduri kawen bukan kenduri  doa selamat....
haish...tahun ni abg aku sorang dah kawen ,
adoiyy , aku lak macam biase la ashek dok depan LAPTOP jekk huhu...
aik...dah melencong dari tajuk ni hihi...
ok la aku nak share pasal school la pulak...

hrmm,,,aku takot sangat2 pasal nak bukak school dah ni....
nak tahu kenape ??
tulah mey aku cite sikit....

1) aku tukar kelas , so aku takde ramai kawan kat kelas baru...
2) aku tak tahu nak duduk dengan sape tahun depan sbb kawan aku kate
    semua budak perempuan kelas tu dah ak partner....aku je yang tak de lagi....
3) nanti aku sorang jep ''pengawas perempuan (melayu)'' dalam kelas tu...
4) aku sedeh sangat kalau kawan aku yang paling baik ngan aku nak pindah....
    so alyn ak mintak sangat jangan la pindah nnti aku sunyi.... =.=
5) aku takot tak de orang nax kawan ngan aku bile aku dah masok kelas tuh =.=
    aku takot diorg tak terime aku....
6) aku tak tahu sameade aku dapat menyesuaikn diri ataupun tidak...
7) aku takot tak dapat kejar ape yang cikgu ajar lagi2 kalau pasal subjek
    ''math n science''....
8) kalaw aku tak dapat kejar matapelajaran tuhh aku nak tanye kat sape ??
    (sbb aku tak de kawan kat kelas tuhh)


ok lah guys ,
tu jep yang aku sempat write kat post ni...
so thanx sudi bace semua yang aku tulis kat atas ni....

buhbyee !!!!


                                                                                                                syiera haisa ,





Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment